supermoto.gr

Τυπικά τα φρένα στα supermoto διαφοροποιούνται στα εξής από τα mx/enduro:

  • Μεγαλύτερος πλευστός δίσκος μπροστά, διαμέτρου 310-320mm
  • 4-πίστονη δαγκάνα
  • Σωληνάκι υψηλής πιέσεως
  • Κατάλληλα τακάκια για την χρήση
  • Τρόμπα φρένου, κατάλληλη για την συγκεκριμένη δαγκάνα

Συνήθη στάδια είναι:

  1. Καλύτερα τακάκια – με “πάστα” κατάλληλη για γρήγορη οδήγηση.
  2. Τακάκια, μεγαλύτερος δίσκος (310-320mm) και αποστάτης για την εργοστασιακή δαγκάνα
  3. 4πίστονη δαγκάνα, ακτινική ή μη, μεγαλύτερος δίσκος, και το κατάλληλο εξάρτημα για να στηριχτεί η δαγκάνα αν χρειάζεται αποστάτης για την εργοστασιακή δαγκάνα ώστε να είναι στην σωστή θέση για τον συγκεκριμένο συνδυασμό. Καλό είναι να αποφεύγονται εξτρά εξαρτήματα για ευνόητους λόγους. Στις περισσότερες περιπτώσεις θα χρειαστεί και διαφορετικό σωληνάκι φρένου, και αναλόγως μπορεί να χρειαστεί και διαφορετική τρόμπα φρένου
  4. Ότι και στο νούμερο 3, με την προσθήκη αγωνιστικής τρόμπας φρένου